Oldalmegjelenítések száma az elmúlt hónapban

2011. szeptember 19., hétfő

Szolgálati közlemény III.

Ezúttal nem szabadságra megyek, hanem egy szomorú bejelentést kell tennem: itt a blogon is közzétettem olyan pályázatokról szóló felhívást, melyek végül nem bizonyultak valódinak; azaz többen, akik jelentkeztek a képző vállalkozás által meghirdetett tanfolyamokra, nem azt kapták, amire pályáztak; OKJ-s tanfolyam helyett csak a munkaügyi központ által bejegyzett tanfolyamokat, melyekről csak tanúsítványt adhatnak, bizonyítványt nem.
Mivel a hirdetés teljesen megbízható forrásból jött, ezért én is boldogan tettem közzé, tudván, hogy a mostani időkben igen nagy kincs egy-egy ingyenes képzési lehetőség, mely segít talpon maradni a munkaerőpiacon. Korábban is kaptam már hasonló pályázatokról értesítést ebből a forrásból, s mind-mind hasznosnak, valódinak bizonyult, több embernek segített; ezért is gondoltam, hogy most szélesebb körben nyilvánosságra hozom ezt a lehetőséget. Sajnos, ezúttal rosszul sült el; ígérem, a jövőben nem korábbi tapasztalatokra támaszkodom, hanem a teljesen megbízhatónak tűnő lehetőségek esetében is utánajárok az eredetének; elnézést kérek mindazoktól, akiknek – ha közvetve és jó szándéktól vezérelve is – de kellemetlenséget okoztam. Számomra is jó lecke volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.